Osto- ja toimitusehdot

12.10.2021

Y- tunnus: 1012851-8
Perustamisvuosi: 2021

Osoite: Luhtajoentie 7A 32 01800 Klaukkala
Sähköposti: info@slavichairbox.fi
Puhelin: 040 7158037

Yleiset ehdot

Slavic Hairboxin 1012851-8, (HSLA Group Oy) yleisiä ehtoja sovelletaan yrityksen kaikkiin sopimuksiin. Tilaamalla tuotteita hyväksyt nämä ehdot. Alle 18-vuotiailla tulee olla huoltajan suostumus ja heidän tekemänsä tilaukset käsitellään voimassa olevien käteiskaupan ehtojen mukaisesti.  Mikäli tilattavissa olevien tuotteiden määrässä esiintyy virhe, pidättää Slavic Hairbox oikeuden korjata asian jälkikäteen. Noudata aina tuotteen hoito-ohjetta. Näin varmistat tuotteen kestävyyden. Lue lisää kotisivuiltamme tai ota yhteys asiakaspalveluun, jos sinulla on kysyttävää.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos olet tyytymätön verkkokaupastamme tilaamiisi tuotteisiin.

Hinnat ja maksaminen

Jokaisen tuotteen hintaan sisältyy arvonlisävero. Tuotteen hinnan lisäksi saattaa ylimääräisiä kuluja syntyä esim. valitsemastasi maksutavasta tai lähetyksestä. Kassalla näet selvästi tiedot maksuehdoista, toimituskuluista ja maksutavasta. Koko tilauksen loppusumma ilmoitetaan sinulle selvästi ennen kuin hyväksyt tilauksen ja sen maksun.

Kampanjat ja hinnan alennukset tulevat näkyviin joko heti tuotteen yhteydessä tai syötettyäsi alennuskoodin kassalla. Kampanjat ja tarjoukset ovat voimassa niin kauan kuin tavaraa riittää tai annettuun päivämäärään asti.

Korttimaksu

Meillä voit maksaa ostoksesi seuraavilla korteilla: Visa, Mastercard, Diners Club ja American Express.

Walley lasku / osamaksu

Slavic Hairbox tarjoaa maksutavaksi Walley laskun tai osamaksun. Voit maksaa heti, myöhemmin tai jakaa maksun osiin.

Kun käytät Walleyta, tarkistetaan luottotietosi samoin kuin se, että kaikki antamasi tiedot täsmäävät henkilötunnuksesi ja väestörekisterissä olevan osoitteesi kanssa. Ehdot kokonaisuudessaan löytyvät kassalta.

Laskuehdot:

Laskun ja luoton myöntäjä on Collector Bank AB, organisaationumero 556597-0513, joka on Walley-tavaramerkin rekisteröity haltija.
Lilla Bommens Torg 11, Box 11914, SE-404 39. Lisätietoja www.collector.fi

Saat täydelliset ehdot ja tiedot Walley Laskusta ja Tililuotosta seuraavista linkeistä:

Tarkempi palvelukuvaus: https://www.walley.fi/asiakaspalvelu/
Yleiset lasku- ja tililuottoehdot: https://cdn.walleypay.com/terms/Terms_FI.pdf
Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot: https://cdn.walleypay.com/terms/SECCI_FI.pdf

Alennukset

Prosenttialennukset, eivät koske aletuotteita. Kampanjatuotteitamme ei voi yhdistellä etkä voi käyttää kahta eri alennuskoodia yhteen tilaukseen. Jos sinulla on alennuskoodi, voit käyttää sen kassalla. Summa vähennetään automaattisesti loppusummasta. Jos koodin summa kattaa koko ostoksen, on se maksutapasi tälle ostokselle. Jos summa kattaa vähemmän, valitset itse maksutavan jäljelle jäävälle summalle.

Toimitukset

Kassalla voit valita voimassa olevista toimitustavoista. Kassalta löytyvät myös voimassaolevat toimitusajat. Teemme parhaamme, jotta tuotteita olisi aina varastossa. Jos paketti ei ole tullut perille, ilmoita meille asiasta 14 päivän kuluessa tilauspäivästä. Kaupan voi perua jos emme pysty pitämään sovittuja toimitusehtoja. Huomaa mahdolliset muutokset tuotteiden toimitusajoissa juhlapyhien ja alennuskampanjien aikaan. 

Nouto postista 2-5 arkipäivää

Tilauksesi pakataan meillä arkipäivisin valmiiksi tavallisesti 2-3 päivän sisällä. Lähetys saapuu noudettavaksi lähimpään postitoimipaikkaasi yleensä 2–5 arkipäivän kuluessa siitä, kun lähetys on lähtenyt meiltä. Voit seurata pakettisi liikkeitä lähetyspäivän jälkeisestä päivästä lähtien.

Voit noutaa paketin noutopisteestä saapumisilmoitusta tai lähetystunnusta vastaan.

Palautukset ja reklamaatio

Haluamme, että tunnet kuluttajana olosi turvalliseksi tehdessäsi meillä ostoksia. Siksi sinulla on aina 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Vaihto- ja palautusoikeus koskee vain avaamattomia tuotteita. Kun käytät vaihto-/palautusoikeuttasi, vastaat itse palautuksesta aiheutuvista postikuluista ja tuotteiden arvon alentumisesta, mikäli tuotteita on käsitelty tavalla joka vaikuttaa myyntikuntoon. Jos olet saanut väärän tai vaurioituneen tuotteen, korvaamme sinulle palautuksesta aiheutuvat postikulut. Hiustenpidennykset ovat hygieniatuotteita, jonka takia myyntipakkausta ei saa avata jos haluaa tehdä palautuksen.

Palautukset

Kaikki palautettavat tuotteet on palautettava seuraavasti:

Pakkaa tuote alkuperäispakkaukseen. Vaihtoehtoisesti voit käyttää omaa pakkausta/laatikkoa.
Käytä esitäytettyä palautuslomaketta, joka on toimitettu sinulle tilauksesi yhteydessä. Liimaa pakettiin palautustarra. Palautus tulee tehdä osoitteeseen Luhtajoentie 7A 32 01800 Klaukkala.
Vie paketti lähimpään postikonttoriin. Säilytä kuitti.

Vaaralliset aineet

Osa tuotteistamme sisältää helposti syttyviä aineita, ja siksi niitä koskevat erityiset palautus- ja toimitusrajoitukset. Tällaisia tuotteita ovat esimerkiksi hiuspidennysten poistoaine.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ennen kuin palautat tai vaihdat vaarallisia aineita sisältäviä tuotteita.

Puhelin: 040 7158037

Sähköposti: info@slavichairbox.fi

Peruutusoikeus

Sinulla on 14 päivää aikaa palauttaa tuotteet. Maksamme tuotteen hinnan takaisin kun tavara on saapunut varastollemme ja olemme todenneet sen myyntikuntoiseksi. Takaisinmaksu tapahtuu 14 päivän kuluttua siitä kun olemme käsitelleet palautuksen. Kun käytät vaihto-/palautusoikeuttasi, vastaat itse palautuksesta aiheutuvista postikuluista ja tuotteiden arvon mahdollisesta alentumisesta johtuen niiden käsittelystä tavalla, joka ei ole välttämätön tuotteen ominaisuuksien toteamiseksi.

Postipalautus

Kaikissa palautuksissa asiakas vastaa tuotteen perille saapumisesta sekä postikuluista, mikäli muuta ei ole sovittu. Jos saamasi tuote on viallinen tai vaurioitunut, palautamme postikulut.

Takaisinmaksu

Slavic Hairbox suorittaa takaisinmaksun tuotteesta tai vaihtaa tuotteen, mikäli ostaja niin haluaa, peruutusoikeuden mukaisesti. Tuotteen hinta maksetaan kokonaisuudessaan takaisin sillä edellytyksellä, että tuote palautetaan samassa kunnossa kuin se oli toimitettaessa asiakkaalle. Tuote ei saa olla vaurioitunut, likaantunut, pesty tai käytetty. Mahdollisten merkkien ja hintalappujen pitää olla paikoillaan. Jos tuote ei ole samassa kunnossa kuin toimitettaessa, arvioidaan sille arvonalennus. Arvonalennusta ei makseta takaisin.

Jos sait viallisen tuotteen, ilmoita siitä välittömästi Slavic Hairboxille ja palauta tuote yllä olevien ohjeiden mukaan. Vaurioituneet tuotteet korvataan kokonaisuudessaan. Nämä määräykset eivät rajoita voimassa olevia, lakisääteisiä oikeuksia.

Reklamaatio

Jos huomaat, että tuote on vaurioitunut tai virheellinen, ota meihin yhteys tai reklamoi viallisesta tuotteesta. Jotta voimme arvioida reklamaation aiheellisuutta, tuote pitää lähettää kokonaisuudessaan meille takaisin. Liitä mukaan kattava selostus virheestä ja tuotteen käytöstä. Jos emme saa koko tuotetta/tilausta palautuksena, emme voi tehdä riittävän kattavaa arviota tuotteessa olleesta virheestä ja siksi voimme palauttaa vain osan hinnasta, jos reklamaatio arvioidaan aiheelliseksi.

Slavic Hairbox ei ole vastuussa hiustenkiinnitykseen liittyvistä ongelmista. Suosittelemme että hiukset kiinnittää aina koulutettu ammattilainen.

Jos tuoteessa on virhe/vika, et ole asiakkaana vastuussa postikustannuksista. Slavic Hairbox vastaa palautuksesta aiheutuvista postikuluista kuittia vastaan. Lähetä meille kuitti tai kopio kuitista saadaksesi korvauksen postikuluista. Reklamaatio tulee tehdä kohtuullisen ajan kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

Tuotevastuu

Slavic Hairbox ei ole vastuussa siitä, kuinka ostaja käyttää tai säilyttää tuotetta. Ostajalla on täysi vastuu tuotteen käytöstä ja hänen on itse tarkistettava mahdolliset virheet. Suosittelemme, että tuotteita käytetään kotisivuilla olevien tuote- ja hoito-ohjeiden mukaan. Ajankohtaisin tieto löytyy Slavic Hairbox kotisivuilta.

Tietosuojaseloste

Noudatamme GDPR-tietosuoja-asetusta. Rekisteröinnin ja tilauksen yhteydessä hyväksyt sen, että tallennamme ja käytämme henkilötietojasi GDPR:n mukaisesti toteuttaaksemme kanssasi tekemämme sopimuksen. Sinulla on GDPR:n mukaan oikeus päästä käsiksi niihin tietoihin, jotka olemme rekisteröineet sinusta. Jos tiedot ovat virheellisiä, puutteellisia tai ne eivät ole tarkoituksenmukaisia, voit pyytää tietojen korjaamista tai poistamista. Tässä tapauksessa ota meihin yhteyttä sähköpostilla.

Ylivoimainen este

Slavic Hairbox ei vastaa myöhästyneistä suorituksista, jotka aiheutuvat meistä riippumattomista syistä ja joiden kontrolloiminen olisi kohtuutonta. Ylivoimaisen esteen sattuessa Slavic Hairboxilla on oikeus saada lisäaikaa tavaroiden toimittamiseksi. Esimerkkejä tällaisista syistä, jotka eivät kuitenkaan rajoitu näihin, ovat lakot, terrori-iskut, sodat, tavarantoimittajasta aiheutuvat häiriöt, kuljetus- ja tuotantohäiriöt, valuuttakurssien muutokset, viranomaisten toimenpiteet, lainsäädäntö tai luonnonkatastrofit. Olosuhteiden jatkuessa yli kaksi kuukautta on molemmilla osapuolilla oikeus irtisanoa sopimus, ilman että toisella on oikeus saada korvausta ja/tai että toinen osapuoli on korvausvelvollinen.

Ota yhteyttä

info@slavichairbox.fi
+358 40 7158037

Seuraa

 

Copyright © Slavic Hairbox
Designed & Developed by Nivatek Oy